سؤالات متداول

آیا امکان ثبت نام در قم هایپر وجود دارد؟

از طریق سمت راست تصویر بالای صفحه، عضویت را کلیک کرده و با وارد نمودن نام، شماره تماس و اختصاص یک رمز عبور، عضو قم هایپر شوید.

عضویت در قم هایپر چه مزایایی دارد؟

 با عضویت و ثبت شماره همراه، از تخفیف های ما با خبر خواهید شد. همچنین، می توانید سفارش های قبلی و علاقمندی های خود را مشاهده نمایید و با پشتیبانی قم هایپر ارتباط مستقیم داشته باشید.

 قم هایپر در کدام مناطق شهر قم سرویس دهی دارد؟

بخش قابل توجهی از شهر قم در پوشش خدمات رسانی قرار دارد.

 آیا هنگام ثبت سفارش در قم هایپر باید ثبت نام کنم؟

برای دریافت مزایا و خدمات بیشتر از سایت، عضو شوید.

 آیا می‌توانم برای شخص دیگری از قم هایپر خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

با وارد کردن نام شخص مورد نظر در بخش "انتخاب نشانی" و انتخاب گزینه "تغییر یا افزودن نشانی تحویل" و "+ افزودن نشانی جدید" به غیر از وارد کردن نشانی در این قسمت، "نام و نام خانوادگی " و اطلاعات بیشتر مرتبط با شخص مانند؛ شماره تماس ایشان وارد گردد.

پیگیری سفارشات در فروشگاه مجازی قم هایپر به چه شکل است؟

پس از ثبت سفارش، کد رهگیری روی تصویر نمایش داده می شود. اگر کد رهگیری را در محل مربوطه در پایین صفحه اصلی وارد نموده و تأیید نمایید، در هر لحظه، مراحل پردازش سفارش را می توانید مشاهده نمائید.

پس از ثبت سفارش، برای اطمینان از طی مراحل سفارش، باید با قم هایپر تماس بگیرم؟

پس از طی مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما انجام خواهد شد و نیازی به تماس تلفنی ندارد. کارشناسان فروش در صورت نیاز، با مشتریان گرامی تماس خواهند گرفت و همچنین پاسخگوی مشتریان گرامی خواهند بود.

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه­های ارسال سفارشات بر اساس شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت خواهد بود که طی فرم مربوطه جهت اطلاع و انتخاب مشتریان در دسترس قرار می­گیرند. هزینه ارسال، برای خرید بالای 150.000 تومان رایگان بوده و برای خرید زیر 150.000 تومان طبق مبالغ اعلام شده در فرم مربوطه خواهد بود.

آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

در فرم های مربوطه، می توانید ساعات تحویل در روز بعد از سفارش را انتخاب نمایید.

جهت پرداخت مبلغ کالای خریداری شده، از چه روش‌هایی می توانم استفاده کنم؟

پرداخت وجه سفارش در قم هایپر از 2 طریق امکان‌پذیر است:

1) پرداخت آنلاین در انتهای مراحل ثبت سفارش

2) پرداخت نقدی در محل به صورت نقدی یا با دستگاه کارتخوان

آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت هایی دارد؟

خیر

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت قم هایپر امن است؟

پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. نه تنها برای خرید از قم هایپر بلکه هنگام هر خرید اینترنتی، برای اطمینان از امنیت در پرداخت، نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

با مشاهده address bar مرورگر مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود، به عبارت دیگر باید در ابتدای نشانی، https وجود داشته باشد. در حال حاضر، تنها یک درگاه پرداخت اینترنتی وجود دارد که بانک سامان می باشد و پس از ورود به درگاه بانکی سامان، آدرس زیر را مشاهده خواهید نمود:

 https://sep.shaparak.ir/payment.aspx

در صورت ثبت سفارش ناموفق و کسر مبلغ از حساب، باید چه کار کنم؟

در مواردی که صفحه پرداخت با مشکل مواجه شده و با وجود کسر مبلغ از حسابتان در پروفایل کاربری، سفارش موفقی ثبت نشده است، مشکل از درگاه پرداخت بوده و وجه کسر شده به صورت خودکار، طی ۲۴ تا 48 ساعت به حسابتان بازگرداننده خواهد شد.

برای ثبت نشانی، چطور منطقه مربوطه را بایستی انتخاب کرد؟

کافی است هنگام خرید در مرحله انتخاب نشانی محل دقیق خود، اعم از شهر، منطقه و محله را از روی تب های تعبیه شده مشخص نمایید و در انتها به صورت نوشتاری مابقی نشانی را ثبت کرده و دکمه «ثبت» را فشار دهید.

برای انتخاب نشانی که کالاها باید به آن نشانی ارسال گردد، به  چه نحوی عمل نمایم؟

 اگر در حین خرید هستید و سبد خریدتان را تکمیل نموده­اید، پس از کلیک بر روی دکمه «تایید و تکمیل فرایند خرید»، می‌توانید نشانی مربوطه را وارد نمایید.

از آنجاییکه تعداد محصولات زیاد بوده و نمی شود تک تک محصولات را مشاهده نمایم، چگونه بایستی کالای مورد نیاز خود را با سرعت بیشتری جستجو کنم؟

ساده‌ترین راه برای پیدا کردن کالای مورد نظرتان، جستجوی نام محصول در منوی جستجوی سمت راست بالای صفحه است. راه دیگر، انتخاب دسته بندی مورد نظر از میان دسته بندی‌های موجود در سایت است. البته هر یک از دسته های کلی، زیردسته‌هایی دارند.

حداکثر تعداد قابل سفارش از هر کالا چقدر است؟

با توجه به محدودیت موجودی کالاها، حداکثر تعداد قابل سفارش از هر محصول متفاوت است.

 آیا امکان مراجعه حضوری به فروشگاه قم هایپر وجود دارد؟

شما می توانید از طریق نشانی ذکر شده در سایت، به فروشگاه قم هایپر مراجعه نمایید.

 

چگونه می توانم برای سفارش خود، توضیحات ثبت کنم؟

در بخش سبد خرید و قبل از تایید سفارش، قسمت توضیحات تکمیلی قابل مشاهده است و کاربران می توانند هر موردی که مایل هستند در سفارش خود اعمال شود را ثبت نمایند.

چگونه می توانم کد تخفیف خود را اعمال نمایم؟

در مراحل نهایی ثبت سفارش می توانید در محل مربوطه، کد تخفیف خود را وارد نمایید تا سیستم اعمال نماید.

کیفیت کالاهای قم هایپر چگونه است؟

اکثر کالاهای قم هایپر از برندهای معتبر انتخاب شده است.

چگونه می توانم تاخیر در سفارش خود را پیگیری نمایم؟

طبیعتاً در صورت تأخیر در تحویل سفارش، کارشناسان قم هایپر با مشتریان گرامی تماس خواهند گرفت. البته مشتریان گرامی نیز می توانند با شماره های تماس قم هایپر تماس گرفته و پیگیری لازم را داشته باشند.

آیا پس از ثبت موفق سفارش، می توانم اقلام جدیدی را به سبد خرید خود اضافه کنم؟

امکان اضافه نمودن سفارشات جدید به اقلام سفارش داده شده پس از ثبت موفق سفارش وجود ندارد. در صورت نیاز بایستی سفارش جدیدی ثبت نمایید.

اگر هنگام تحویل سفارش در محل حضور نداشته باشم و یا نشانی به اشتباه ثبت شده باشد، چه می شود؟

در صورت عدم حضور تحویل گیرنده در نشانی انتخابی و یا اشتباه در درج نشانی، سفارش لغو شده و هزینه پیک برای مشتری گرامی محاسبه و دریافت می گردد. در صورتیکه در سفارش، مواد تازه، گوشتی، پروتئینی، منجمد، مواد لبنی، میوه، سبزیجات و محصولات آرایشی و بهداشتی که قابل بازگشت به فروشگاه نمی باشند، وجود داشته باشد، مبالغ دریافت شده از مشتری، بازگشت داده نمی شود.